דרעי: המשימה של ממשלת ישראל היא שילוב הגברים החרדים בשוק העבודה

שלום בידרמן | צילום: ששון תירם 3 Comment on דרעי: המשימה של ממשלת ישראל היא שילוב הגברים החרדים בשוק העבודה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הכלכלה אריה דרעי והנהלת משרד הכלכלה, קיימו הבוקר ביקור עבודה במודיעין עילית. דרעי אמר בביקור כי "המשימה הכלכלית החשובה ביותר של ממשלת ישראל היא שילוב הגברים החרדים בשוק העבודה, והפיכתם לחלק משמעותי מעולם הכלכלה והעבודה של ישראל".

לדבריו, הנשים החרדיות מבוקשות כיום מאוד בשוק העבודה ומהוות חלק משמעותי ממנו. חובתנו לדאוג כי יזכו לתנאי עבודה וקידום מלאים ושווים לשוק הכללי, כמקובל וכחוק ובהתאם לכישוריהן.

דרעי הטעים כי "כל מי שרוצה ללמוד תורה – נעשה הכל בכדי לתמוך בו ולסייע בידו, מי שלא – נעשה הכל בכדי לשלבו בשוק העבודה. ללא שילוב החרדים בשוק העבודה, נמצא כולנו – המגזר החרדי, המעסיקים והכלכלה הישראלית – בבעיה חמורה בשנים הקרובות״.

השר דרעי נפגש עם ראש העיר יעקב גוטרמן וראשי חברות פעילות בעיר, בהן מטריקס, בזק, סיטיבוק, bdo, ויזה כאל, תלפיות, אימג׳ סטור ועוד, במטרה לבחון את הסיוע הנדרש הן ממשרד הכלכלה והן מהמעסיקים, בכדי לקדם משימה חשובה זו.

דרעי גוטרמן

דרעי גוטרמן

13-212A9957

דרעי גוטרמן

19-212A9999 (56)דרעי עמאר גוטרמן



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הבעיה היא שהמושחת הזה (כן הכוונה לדרעי, ואני מקווה שקול חי לא יצנזרו את התגובה) לא דואג בכלל לזכויותיהם של העובדים והעובדות החרדיים.

  2. 2

    אריה,אל תאמין לגוטרמן,הוא שקרן !!!!

  3. 1

    יש לי אח עובד (כי הוא קנה דירה ) הבנאדם כל שבועיים עוזב עבודה והכל או בסופרים או בניקיון אןו סיוד וכי"ב בקיצור סודני יהודי אין עתיד אין כלום.